Veel gestelde vragen

Hoe ontvang ik de TomTom?

Wij sturen de TomTom naar u toe met DHL circa een week voor u op reis gaat. Zo weten wij zeker dat u hem op tijd ontvangt.

Hoe komt de TomTom retour?

U kunt zelf kiezen hoe u de TomTom retourneert. U kunt hem opsturen of brengen. De meeste mensen kiezen ervoor om het extra retourlabel te bestellen. U hoeft dan enkel de TomTom goed te verpakken, het retourlabel te printen en erop te plakken en het pakketje in te leveren bij een DHL vestiging bij u in de buurt. 

Waarom moet ik op tijd bestellen/reserveren?

Des te eerder u reserveert des te meer kans dat wij nog een TomTom beschikbaar hebben voor die locatie en periode. Daarbij blijkt in de praktijk dat het minimaal 48 uur duurt voor de TomTom daadwerkelijk bij u geleverd is. Dit i.v.m. verzenden maar ook updaten van de TomTom met actuele kaarten. Indien u op tijd besteld proberen wij de TomTom circa een week van tevoren naar u te verzenden zodat u deze op tijd in huis heeft voor uw reis.

Is de TomTom gebruikslaar?

Ja u ontvangt de TomTom gebruiksklaar voor het land waar u reist. Dit met de meest actuele beschikbare software en kaarten en Nederlands gesproken.

Heeft u een eigen TomTom en wilt u deze updaten. Dan adviseren wij u op https://www.updatenavigatie.nl te kijken.

Ik heb een andere vraag?

Indien uw vraag er niet bij staat kunt hem stellen via ons contact formulier.